divendres, 2 de maig del 2008

66è Aplec de Mollet del Vallès- 1 de maig del 2008


Sardana de conjunt amb les cobles Mil·lenària, Sabadell i Jovenívola de Sabadell

"Per Mollet" d'en Ramon Vilà i Ferrer



Destaquem de l'Aplec l'estrena del matí "En Ramon i l'Angelina 50 anys junts"

del mestre Vicenç Corominas i Pi


I l'estrena de la tarda la sardana "Mollet cent anys de sardanes"

d'en Ferran Carballido i Enrich. Obligada de flabiol.




ENHORABONA FERRAN,


ESPEREM QUE AQUESTA OBLIGADA TINGUI MOLT ÈXIT!




5 comentaris:

Anònim ha dit...

Ferran,

moltes felicitats per aquesta creació,m´agrada molt tot el que fas, suposo que ja saps qui sóc.

Anònim ha dit...

MOlt Maca Ferran!!!

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Gràcies a tots els que m'heu felicitat.
Francament, jo no tenia gens clar si aquesta obligada triomfaria. Penseu que és radicalment diferent a tota la resta. Tenint en compte que a mi, en general, no m'agraden les obligades, per tal de fer-ne una del meu grat vaig haver de recórrer a elements al·liens a la sardana: vaig incloure aires barrocs (concretament les progressions, que tant m'agraden), elements medievals i melodies romàntiques. Com us podeu imaginar, tota aquesta combinació resulta arriscada de cara al públic sardanista de tota la vida. Però en vista del resultat, he vist per fi que el públic també pot aprendre a apreciar la labor dels compositors actuals i ser receptiu amb noves tendències creatives.

Anònim ha dit...

No entenc per què hi ha gent que em felicita de forma anònima.