dimecres, 27 d’agost del 2008

Les vacances de l'Oriol Oller, tible de la Jovenívola de Sabadell


L'Oriol ha Beijing...
Les meves vacances:

A finals de juliol vaig estar una setmana (23-30 juliol) a Beijing convidat junt amb altres músics i balladors per la FUS (Fundació Universal per la Sardana) dins els actes que organitzaven amb motiu dels jocs olímpics. Ja sabeu que des dels jocs olímpics de Barcelona aquesta fundació porta la sardana i la cultura catalana a totes les ciutats on se celebren els jocs olímpics. Aquí teniu unes quantes fotos que vaig fer. Podríem dir que la cobla Jovenívola de Sabadell hi va ser present en esperit.

Uns dies més tard començavem les vacances a la cobla. Vaig aprofitar per descansar uns dies al Pallars Sobirà i a la Vall Fosca i entre altres excursions vam anar fins l'Estany de Sant Maurici. El paisatge és fantàstic.

Arribat del Pallars vaig anar cap al meu país (l'Empordà) per disfrutar d'uns dies de sol, plaja, amics i bon menjar.


També vaig estar a:

La Vall Fosca

L'Estany de Sant Maurici al Parc Nacional d'Aigüestortes

Cala S'Alguer

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Oriol, hauries d'haver preguntat si els escorpins són rics en proteïna !!!

Oriol ha dit...

Ferran!
Són rics en proteïnes i minerals. I Molt saludables! Menjate'ls tu!
JAJAJa